среда, 18 марта 2020 г.


Методика навчання української мови (31-ПО)

16.03. Опрацювати тему "Методика позакласного читання".



Завдання 1. Скласти "розумний конспект" за матеріалами сайту 1 (посилання вище) в окремому зошиті. (Зошит для самостійних робіт для дистанційного навчання з методики навчання української мови на 18 листків).

Завдання 2. Скласти план-конспект уроку позакласного читання для 4 класу.
 (Тема: Казки про природу)
Використайте матеріали  Хрестоматії сучасної української дитячої літератури.  (посилання на прідручник нижче)

23.03.
Тема. Система навчання самостійного читання як форма керівництвом самостійним читанням учнів. 

Завдання 1. 
Ознайомитись зі статтею "Система формування читацької самостійності школярів".
Законспектувати матеріал у формі питань і відповідей (не більше 10).

Завдання 2. Переглянути відеоматеріали курсу Едера "Щоденні 5". Дайте розгорнуту відповідь на питання:
- які  щоденні діяльності сприяють навчанню самостійного читання учнів?
обґрунтуйте необхідність впровадження щоденних діяльностей для навчання учнів самостійного читання.

Завдання 3. Складіть перелік дитячої літератури для самостійного читання (3 клас). Під час укладання списку керуйтесь методичними рекомендаціями до обсягу і жанрової різноманітності творів. (Джежелей О.В., Ємець А.А. Позакласне читання. 1-4 класи: методичні поради, розробки уроків - Х. Основа, 2007 рік)


Завдання 4. Підготуватись до контролю знань з теми "Методика позакласного читання".

30.03.
Контроль знань з теми "Методика позакласного читання"


Комментариев нет:

Отправить комментарий