вторник, 7 апреля 2020 г.

Завдання для групи 31-ПО до 24.04.

Завдання виконати в такому порядку.
1. Спочатку опрацювати питання для розгляду (усно) за підручником. Розділ вказано у завданнях.
2. Проаналізувати програму з розвитку мовлення молодших школярів (оновлену усно).
3. У зошиті, який заведено для роботи під час карантину виконати письмово завдання для самостійної роботи.
4. Першу тему опрацюйте до 10.04.2020. 10.04.2020  ввійдете і виконаєте тести. Наступний контроль буде по завершенню теми.
5. Не поспішайте виконувати тести, а саме - відповідати. Якщо ви помилилися - вже не виправите, і програма не дозволить вам зайти ще раз. А відкритою вона буде 2-3 дні. Результати попередніх тестів скину на вайбер. Вони вже є. Результатами не зовсім задоволена, але думаю тому, що ви поспішали і не подумали.



Методика розвитку мовлення.
Тема: Наукові основи методики розвитку мовлення.
Питання для опрацювання.


Опрацювати питання (Методика навчання української мови в початковій школі / За наук. ред. М.С. Вашуленка. Київ: Літера ЛТД, 2010. Розділ 11).


Питання для опрацювання:
1.           Поняття про мовлення.
1.1. Види мовлення.
1.2. Мовлення і мислення.
1.3.Зв’язне висловлювання.
1.4. Текст як основне лінгвістичне поняття методики розвитку мовлення.
1.5. Культура мовлення.
3. Структура і зміст програми з розвитку мовлення.
4.Завдання і зміст роботи з РЗМ.
5 Методи розвитку мовлення.
Завдання для самостійної роботи:
1. Складання тексту-розповіді за опорними словами; спостереженням; картиною; з орієнтацією на слухача, вказати тему та мету висловлювання (на вибір).
3. Опис портрета близької вам людини (матері, брата, сестри та ін., вживаючи прикметники) – приклад для учнів обраного класу наприклад, 4- го, опис повинен відрізнятися за розміром і на лексичному рівні).
4. Укладання бібліографічного покажчика статей. Початкова школа за 2018-2020 р. з теми.
5. Добір текстів різних типів і жанрів (для кожного класу - записати тексти в зошит відповідно до вимог програми і критеріїв) .
6. Складання тестів до розділу «Текст».


Тема: Методика роботи над переказом.

Опрацювати питання (Методика навчання української мови в початковій школі / За наук. ред. М.С.Вашуленка.Київ: Літера ЛТД, 2010. Розділ 11).

Питання для опрацювання:

1. Переказ – складова частина розвитку мовлення.
2. Класифікація переказів.
3. Методика поетапної підготовки до усного та писемного переказу.
4. Шляхи активізації творчої діяльності учнів під час роботи над переказами.
5. Критерії оцінювання переказів.

Завдання для самостійної роботи:
1. Складання пам’ятки «Як працювати над переказом».
2. Аналіз 2-3 текстів із збірника переказів із вказівкою їх виховного значення (виховна мета).
3. Укладання бібліографічного покажчика статей // Початкова школа за 2018-2020 р. з теми.
4. Добір 2-3 текстів для переказу (врахувати вікові особливості та вимоги програми).

Тема: Зв’язне мовлення. Твори.
Опрацювати питання (Методика навчання української мови в початковій школі / За наук. ред. М,С.Вашуленка. Київ: Літера ЛТД, 2010. Розділ 11).

Питання для обговорення:

1. Значення творів для розвитку зв’язного мовлення молодших школярів.
2. Класифікація творів за різними основами.
3. Методика роботи над побудовою твору та підготовка до його написання.
4. Методика аналізу і перевірки учнівських творів.
5. Мовні помилки та шляхи їх подолання.

Завдання для самостійної роботи:
1.     Складання пам’ятки «Як працювати з твором».
2.      Опрацювання розділу «В.О.Сухомлинський і дитяча творчість із книги О.М.Довгої «Як писати твір». Написання методичних рекомендацій учителеві початкових класів «Як навчити учня писати твір».
3.      Укладання бібліографічного покажчика статей // Початкова школа за 2018-2020 р. з теми.
4.     Складання тематики творів для 2-4 класів. Написання одного з них студентами (клас і тема на вибір).


Комментариев нет:

Отправить комментарий